25 Mart 2010 Perşembe

Takı Hobisi

Bu aralar içim felaket takı yapma hevesi ile dolu. Akşam olsun eve gideyim ve takılarımı yapayım diye günü zor yapıyorum. İnternetten yeni modeller, şemalar gördükçe daha da bir hevesleniyorum. Kimi yeni modelleri deniyorum, kimi yaptığım modelleri şekillendiriyorum. Bayağ bir hapishane işi ile bir çeşit boncuk örme yaptım ve onları başka boncuklarla şekillendirdim. Her geçen gün takı işinde yeni şeyler öğrenmem takı yapmaya daha çok teşvik ediyor. Yaptıklarımı satabilirsem daha da güzel olacak inşallah. Şimdilik arkadaşım Nazan yaptıklarımı çok beğendi ve iki kolyeme talip oldu sağolsun. :) Onun beğeni sözleri benim için çok büyük moral oldu. Bakalım başka beğenen olacak mı takılarımı. :)

Akşam incilerle yapılan bir bileklik modeli denedim ve onu da başardım. Çok da hoş oldu. Şimdi bir müddet ondan yapmayı düşünüyorum kısmetse. En kısa zamanda yaptıklarımın fotoğraflarını da çekip eklemek istiyorum bloğuma.

Sınav sonucumda bu gece 00:00 de açıklanacak sanırım. Sonucu olumsuz bekliyorum yine. Tekrar ders çalışma durumum olacağı için de takılarıma ara vermek zorunda kalacağım. Takı işi aslında çok zevkli bir hobi. İnsan takı yaparken onlara odaklanıyor ve olumsuz bir şey düşünmüyor. Hele ki yaratıcılığını kullanıp kendi içine sinen güzel bir model çıktığı zaman ortaya çok mutlu oluyorsun. Dertleri, sıkıntıları düşünmemek için uğraşılacak güzel bir hobi.

Hadi akşam olsun eve gideyim ve takılarımla güzel bir akşam geçireyim. :)

1 yorum:

papatyaninguncesi dedi ki...

Miraç Kandilin mübarek olsun merve